BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 20 October 2013

Alhamdulillah :)

Alhamdulillahhh :) aku sangat Bersyukur, sbb Hubungan aku dgn syawal kembali seperti dulu, dah tak ada nak gaduh2, salah faham dalam hubungan itu perkara biasa, cuma aku yang selalu membesar-besar kan hal kecil, aku terlalu ikut kn perasaan, terlalu cemburu, Tapi sebaliknya aku juga mcm itu, melayan lelaki di twitter, Syawal cemburu, syawal marah, dia simpan dalam hati, dan benda tu buat hati aku sakit, kenapa dia terlalu baik?, terlalu menjaga perasaan aku? sedangkan aku x pernah untuk jaga perasaan dia , aku terlalu kongkong hidup dia sampai kan aku tak sedar dah buat dia kecewa dgn sikap aku,kecewa dgn apa yang aku buat, tapi syawal hanya simpan je, orang keliling hanya pandai bercakap syawal macam2, itu ini , tapi aku lebih tahu syawal orang yang macam mana , mmg dia selalu dikelilingi perempuan, tak bermakna dia playboy,, dia bukan melayan , tapi dia hormat perempuan. dia seorang yang peramah,baik,suka tolong orang,dengan pak cik mak cik pun dia ramah, dia pandai melayan kawan2, sebab tu orang senang untuk berkawan dgn syawal, lagi-lagi perempuan, Aku percaya kan Syawal . kalau betul kiteorang dah tak ada apa2 hubungan lepas ni, itu bukan salah dia , bukan juga salah aku, Tapi ALLAH DAH TENTUKAN SIAPA JODOH KITA. KITA HANYA MERANCANG, TAPI ALLAH YANG MENENTUKAN
Tapi iqa harap yang SYAWAL JODOH IQA . Orang selalu cakap jangan terlalu yakin, Tapi tak salah kalau kita berdoa pada ALLAH supaya dia Jodoh kita. Aku terlalau sayangkan syawal... I LOVE YOU HUBBY 


Sweet Moments <3
My Future IMAM.. InsyaALLAH ^_^

0 comments: